پارچه هازان چاپی

صفحه اصلی هازان چاپی و انتخاب پرده هازان چاپی در دکوراسیون

پرده های هازان طیف گسترده ای از انواع پارچه های پرده ای را تشکیل می دهند. حس لطافت و آرامش و در عین حال اصالت پارچه های هازان مهم ترین دلیل اقبال مصرف کنندگان به این محصولات است. در این پرده ها از بهترین پارچه هازان استفاده می شود.این پرده ها غالبا در اتاق خواب، اتاق کودک و محیط های اداری کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این پرده در مدل های پانچ، بندکی و رومن شید ارائه میشود.

مزایای پردههازان چاپی

مزیت اصلی پرده هازان چاپی نسبت به سایر پرده ها این است که شما بدون هیچ محدودیتی ، امکان انتخاب طرح و رنگ را دارید. البته این امکان در پرده هازان چاپی با چاپ دیجیتال وجود دارد. شما می توانید طرح های پرده چاپی مدرن ، پرده هازان چاپی با نقوش سنتی ، پرده هازان چاپی با طرح های ساده و مینیمال ، پرده هازان چاپی با طرح های کارتونی برای پرده اتاق کودک و یا انواع طرح های دیگر را انتخاب و در خانه خود داشته باشید.

حتی ممکن است شما برای منزل یا شرکت خود یک طرح اختصاصی بخواهید . مثلا شما برای پرده اتاق خواب کودک دلبندتان ، می خواهید که یک تصویر آتلیه ای از خود او را به عنوان پرده اتاق چاپ و نصب کنید. با چاپ دیجیتال روی پرده هازان چاپی ، شما می توانید پرده چاپی با تصویر کودک زیبایتان را با بالاترین کیفیت رنگ ، داشته باشید.

ماندگار نامی آشنا و پیشگام در صنعت نساجی و پارچه پرده است. این شرکت پارچه پرده های بسیار متنوع در رنگ های مختلف را به شما عرضه می کند. پرده هازان و هازان چابی با طرح و نقش های ویژه مجموعه زیبای پارچه های هازان چاپی را ارائه می کند.طرح های چاپی  زیبا بر روی پارچه هازان جلوه بسیار زیبایی دارد.پارچه هازان از خانواده پارچهای مخمل میباشد وقابلیت رنگ پزیری وچاپ با کیفیت را دارا است .

انواع هازان چاپی با طرح های خاص و شگفت انگیز:

پرده کتان هازان طرح آبرنگی

پرده کتان چاپی هازان طرح اسلیم

پرده  هازان چاپی طرح گل

پرده هازان طرح کودکانه

پرده هازان چاپی طرح انیمیشن

یکی از هیجان انگیزترین امکانات در پرده های هازان چاپی ، امکان انتخاب یک طرح برای کل دکوراسیون اتاق می باشد. مثلا شما می توانید از همان طرحی که برای پرده چاپی که به عنوان پرده پذیرایی انتخاب کردید ، برای مبل ، رو تختی و آباژور هم استفاده کنید. ماندگار این امکان را دارند که پارچه چاپ شده برای مبل یا رو تختی را هم در اختیار شما بگذارند تا شما بتوانید تمام دکوراسیون یک اتاق را به صورت فوق العاده جذابی از یک طرح استفاده کنید. این نوع چیدمان و طراحی داخلی بسیار شیک و فاخر خواهد بود.